Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
Ina Consulting Center
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Curs Expert achizitii publice Bucuresti
760 lei
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
Un curs acreditat, indispensabil  atat societatilor comerciale care doresc sa faca afaceri cu statul, cat si institutiilor publice, care deruleaza achizitii si chiar persoanelor fizice care isi cauta un loc de munca.

INA Consulting Center organizeaza in Bucuresti, in perioada 11 - 14 IUNIE 2017, cursul Expert achizitii publice, curs ce se va finaliza cu Certificat de absolvire, inregistrat la Autoritatea Nationala pentru Calificari si recunoscut, atat de Ministerul Muncii cat si de catre Ministerul Educatiei.

Pot participa la curs persoane cu experienta in acest domeniu, dar care doresc sa fie la curent cu noile modificari legislative, cat si incepatori, care doresc sa lucreze intr-un compartiment de achizitii publice.

In acest moment, sute de locuri de munca sunt disponibile  in domeniul achizitiilor publice, atat in cadrul autoritatilor contractante, cat si a operatorilor economici. Daca ai studii superioare si doresti sa benefiezi de aceasta oportunitate, participarea la curs iti ofera posibilitatea de a fi acceptat pe un asemenea job.

Avantaje operatori economici:
La curs vei invata sa-ti creezi un cont pe SEAP, sa utilizezi sistemul, sa cauti ofertele potrivite, sa fii anuntat cand o autoritate contractanta doreste sa faca o achizitie dintr-un anumit domeniu, sa completezi DUAE, sa participi la o procedura. Vei cunoaste conditiile si modul de prezentare a ofertelor tehnica si financiara, vei intelege care iti sunt drepturile si cui te poti adresa, atunci cand consideri ca ti-au fost incalcate.
Mai mult, noua legislatie in domeniul achizitiilor publice, in afara de o crestere a transparentei, ofera mari facilitati operatorilor economici, pentru cresterea accesului acestora la contracte.

Avantaje autoritati contractante:
Participand la acest curs, reprezentantii compartimentului Achizitii publice din cadrul Autoritatilor contractante, vor cunoaste metodologia de intocmire a documentelor de achizitie publica, vor putea oferi consultanta de specialitate celorlalte compartimente, vor intelege modul de stabilire a tipurilor de proceduri de achizitie , in functie de pragurile si particularitatile stabilite de lege, vor putea derula proceduri de achizitie si vor cunoaste modul de intocmire si derulare a contractelor de achizitie / Acord cadru.

De asemenea, in cadrul cursului, vor fi discutate situatii concrete din Ghidul de control pentru achizitii publice al Curtii de conturi.

Termenul limita de inscriere: 08 iunie  2017

Servicii incluse in pret:
- activitatea de trainig;
- mapele de curs si materiale de lucru;
- servicii de catering (gustari, apa, cafea, sucuri, fructe);
- consultanta pentru realizarea proiectului final;
- examinarea finala;
- eliberarea Certificatelor de absolvire
- consultant dupa finalizarea cursului.

Pot obtine Certificatul de absolvire acreditat, persoane care au absolvit, cu diploma de licenta, o institutie de invatamant superior.
De asemenea, pot participa la curs si beneficia de informatii si persoane care nu au studii superioare, situatie in care, la finalizarea cursului, vor primi o Diploma de participare, eliberata de furnizorul de formare.

Documente solicitate, in copie:
-BI;
-Cetificat de nastere;
-Certificat de casatorie (acolo unde este cazul);
-Diploma studii superioare.

Inscrierea se face on line, completand formuraul aflat pe site - ul nostru:www.inacons.ro, sau la telefon: 0733082990

CEL MAI BUN RAPORT CALITATE - PRET!
Din Gura in Gura